Thursday, July 2, 2009

属于我们的天空

6月30日 我们来到了海边 熟悉的海边 热腾腾的沙
像棉花般的天空 成了我眷恋的地方

我微笑着 让你呵护的感觉 你牵着我走遍了这个沙滩 风 把我的头发吹得好乱 你却对我说你喜欢那种被风吹的感觉 仿佛昨日的哀伤都给风吹走 急促的海浪 无人的海边 耳里传来的都是你我的笑声 和海浪的沙沙声 喜欢你微笑的酒窝 喜欢靠在你结实的肩膀上 望着天空与海 我仿佛融入了这个优美的世界里 喜欢被你背着走 让我想起《恶魔在身边》里的剧情 贺军翔背着杨丞琳在海边慢跑的画面 想不到这个情节也可以出现在我的生活里 那是如此的幸福,浪漫~

有了你的依靠 再多的困难我都不再害怕 好想大声地告诉大海 我是多么的爱你 你就是我的依赖 沙滩上的贝壳 似乎成了第三者 想象着他们都因为我的快乐 而翩翩起舞 弹奏出一首爱的进行曲 依依不舍的告别了这个大海 我想我以开始的爱上了这里的一切。。。。

4 comments:

  1. fuyohh..so sweet!!
    nice pics!

    ReplyDelete
  2. lolsss...really envy nia!!!!!sweet lor...
    really "swim in the love ocean"!!!
    when wedding must call me ah...hor??joanna..hahahaaaa
    hope both of u have a long lasting relationship!!!!!
    glad to see both of u happy together..

    ReplyDelete
  3. haha.....thx thx.....
    so fast marry for wat?
    haha.....don wan lor....
    i wan always hapy first~~
    coz sometimes i feel sad....
    wish u all have a nice holiday!

    ReplyDelete
  4. Hahhahha...right, right, right.
    why we must because a tree and to give up a whole forest? feeling always come first.


    P/S: to Kyo
    "Jia You, Kyo. Don't everx3 give up. ^ ^ She is a nice girl who will capture attention from any boy.

    ReplyDelete