Tuesday, September 14, 2010

如果一开始 (If at first)

如果一开始,你就不要出现在我的面前
那么,我也许就不会知道幸福的滋味
如果一开始,你没走入我的人生
那么,我也许还是个单身的女孩
如果一开始,你没牵起我的小手
那么,我也许还是个懵懂的女孩
如果一开始,你没说出我爱你
那么,我也许就不会知道被爱的感觉是如此幸福
If at first you do not appear in front of me
Well, I probably would not know the taste of happiness
If at first you do not walk into my life
Well, I might still a single girl
If at first you do not hold my hands
Well, I might still a silly girl
If at first,you did not say I love you
Well, I probably would not know the feeling of being loved is so happy

No comments:

Post a Comment